Jestem absolwentką kierunku filologia polska o specjalności medialnej z podstawami dziennikarstwa w ATH. Swoje pasje zaczęłam rozwijać już w czasie studiów, pracując m.in w redakcji „Dziennika Zachodniego”, na stanowisku Head of Content w „Marketing &Biznes” czy Content Manager w agencji Elivo. Obecnie kończę kierunek studiów International Management. Podjęłam studia doktoranckie, zajmuję się prowadzeniem działań content-marketingowych, rozwojem własnej marki paulinazmijowska.pl i międzywydziałowego Koła Naukowego Content 3.0. content30.ath.bielsko.pl
Dlaczego warto studiować w ATH?
ATH to przede wszystkim przestrzeń przyjaznej, domowej atmosfery, w której żaden student nie czuje się anonimowy. Takie podejście daje szerokie możliwości rozwoju.
Co doradziłabyś kandydatom na studia?
Przy podejmowaniu studiów ważne jest, aby kierować się nie tylko rozumem, ale także sercem. Pogłębianie własnych zainteresowań, rozwój i nauka z pasją mogą przyczynić się do wielu zawodowych sukcesów!